loading...
آهنگ های غمگین
GhamAva بازدید : 199 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)
من تو را زیادتر دوستت دارم !

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

احسان تهرانچی - منو از دست دادی

لینک کمکی


https://rozup.ir/up/hardambil/Pictures/rozin2.jpg

 

متن آهنگ منو از دست دادی با صدای احسان تهرانچی

تموم راهو اومدی که عاشقم کنی بری

هرچی سر من اومد فقط خودت مقصری

گفتی دوسم داری ولی این همه احساست نبود

دلت یه جای دیگه رفت ازم بریدی خیلی زود

دیگه دلم رو واسه تو به خاطرات نمی برم

از کوچه هایی که باهام قدم زدی نمیگذرم

دارم فراموش میکنم که ای همه عاشقتم

یه روز میاد که سردمو یادم نمیاد اسمتم

من رو که از دست دادی و دلت کنار اون شاده

هنوز گرمی نمیفهمی چه اتفاقی افتاده

یه روز که تنها شدی و شاید بدونی من کجام

شکنجه میشی وقتی من حتی به خوابت نمیام

♫♫♫

تموم راهو بد کردی تموم راهو بخشیدم

دلت با دیگرون بودو نفهمیدی که فهمیدم

شکستی قلبمو هر بار سکوت کردم عبور کردی

ولی دیگه نمتونم میخوام که برگردی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
صفحه ی اول

https://rozup.ir/up/ghamava/Pictures/digar/berozz.gif

درباره ما
بلاگ عاشقانه غم اوا مرجع همه ی اهنگ ها ی غمگین و هرانچه شما انتظار دارید،دل نوشته وداستان های عاشقانه و غمگین،عکس ها و تصاویر بدون لوگو و زیبا و بروز و عاشقانه،اس ام اس و پیامک های طنز ،اس ام اس های عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 582
  • کل نظرات : 316
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 3351
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 614
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,008
  • بازدید ماه : 1,570
  • بازدید سال : 43,712
  • بازدید کلی : 2,403,206