loading...
آهنگ های غمگین
GhamAva بازدید : 288 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (1)

در فصل تگرگ عاشقت میمانم / با ریزش برگ عاشقت میمانم

هر چند تبر به ریشه ام میکوبی / تا لحظه مرگ عاشقت میمانم . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست / من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

زندگی کوتاهتر از آن است که عشق ورزیدن را برای لحظه آخر بگذاریم . . .

 * * *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  * * *

روز و شب فکر توام ، در خواب میبینم تو را  / خواب شب پوج است ، من بیدار میخواهم تو را

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

میگن عاشق ها عشقشون رو زیبا میبینن ، این دفعه که دیدمت زیباتر شده بودی

نمیدونم هر دفعه تو زیباتر میشی یا من عاشقتر !؟؟

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

اشک رازی است ، لبخند رازی است ، عشق رازی است

اشک آن شب ، لبخند عشقم بود . . . !

 * * *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  * * *

بشکست دلم کسی صدایش را نشنید / آری ، دل مرد بی صدا میشکند . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

راز دلت را به چشم هایت نگو ، چون میگریند و راز نگهدار نیستند . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

نوشتم بر در و دیوار خانه ، که بعد از من بماند این نشانه

اگر گویند نویسنده کجا رفت ، بگوئید رفته از دست زمانه . . .

 * * *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  * * *

در باغ دلم جوانه ای باید و نیست / شوق غزل ، ترانه ای باید و نیست

خواهم که تو را ببینم اما چه کنم / دیدار تو را بهانه ای باید و نیست . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

دوستی برگ گلی نیست که بر باد رود / تشنه را آب محال است که از یاد رود . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

آواز عاشقانه ما در گلو شکست / حق با سکوت بود ، صدا در گلو شکست

فرصت گذشت و حرف دلم نا تمام ماند / تنها بهانه ما در گلو شکست

تا آمدم که با تو خداحافظی کنم / بغضم امان نداد و وداع در گلو شکست . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

باور کن ای دیر آشنا تنهایم ، بی تو نمیدانم چه خواهد شد فردایم

در این سکوت فصل جدائی ها ، به یاد تو در این ویرانه راه می پیمایم . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

قاصدک حرف دلم را تو فقط میدانی / نامه عاشقی ام را تو فقط میخوانی

قاصدک هیچ کس با من نیست / همه رفتند ،  تو چرا میمانی ؟

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

مهرت به هزار چهره آراسته است /زیبائی ات از رونق مه کاسته است

من آنچه دلت خواست ، هرگز نشدم / اما تو همانی که دلم خواسته است . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

آواز تیشه امشب ، از بیستون نیامد / شاید به خواب شیرین ، فرهاد رفته باشد . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

به سلامتی درخت ، نه به خاطر میوش ، به خاطر سایش ، به سلامتی دیوار ، نه به خاطر بلندیش ، واسه اینکه هیچ وقت پشت آدم رو خالی نمی کنه ، به سلامتی دریا ، نه به خاطر بزرگیش ، واسه یک رنگیش ، به سلامتی سایه که هیچ وقت آدم رو تنها نمی ذاره .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
 
من و این داغ در تکرار مانده ، من و این عشق بیدار مانده ، مپرس از من چرا دلتنگ هستم ، دلم بین در و دیوار مانده .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
 
زندگی تجربه ی تلخ فراوان دارد و سه تا کوچه و پس کوچه و یک عمر بیابان دارد .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
 
همیشه مست و شیدای تو بودم ، به فکر آرزوهای تو بودم ، تموم آرزوهای منی ، کاش یکی از آرزوهای تو بودم .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
 
چه دردیست در میان جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن ، به رسم دوستی دستی فشردن ولی با هر سخن قلبی شکستن .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
 
دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی ؟ حالا میبینم اون بالا داری باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی !

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
 
انسان اگر فقیر و گرسنه باشد بهتر از آن است که پست و بی عاطفه باشد .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
 
آیا در این دنیا کسی هست بفهمد که در این لحظه چه می کشم ؟ چه حالی دارم ؟ چقدر زنده نبودن خوب است ، خوب خوب خوب . (دکتر شریعتی)

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
 
چنان عاشق چنان دیوونه حالم ، که می خواهم از تو و از دل بنالم ، هنوزم با همین دیوونه حالیم ، یه رنگم صادقم صافم زلالم .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *** 
اگر آسمان چشمان من امشب اشکباران است خیالی نیست ، اگر فاصله ی بین من و تو به وسعت روزگاران است خیالی نیست ، مرا همین بس که عشقت در چهارچوب ویران وجودم پنهان است .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
من از این پس به همه عشق جهان می خندم ، به هوس بازی این بی خبران می خندم ، هرکه آرد سخن از عشق به او می خندم ، خنده ی من از گریه غمگین تر است ، کارم از گریه گذشته است به آن می خندم .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
 
من و تو مثل دو تاخط می مونیم که توی دفتر مشق اسیر شدیم ، نرسیدیم به هم آخرش تو همون دفتر کهنه پیر شدیم ، بی هم روزا گذشت دستای من نرسید به دستای تو ، مگه با شکست من شکست تو .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
 
دلی دارم در آتش خانه کرده ، میان شعله ها کاشانه کرده ، دلی دارم که از شوق وصالت ، وجودم را ز غم ویرانه کرده .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

حالا که آمده ای ، چترت را ببند

در ایوان این خانه جز مهربانی نمی بارد

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

زندگی ام را
تنهایی برداشته!
و دست هایم
بی دست هایت
هر شب هدر می روند
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


عاشق که می شوی
نگران خودت نباش
شب های باقیمانده ی عمرت
به این سادگی ها
صبح نخواهند شد

 

 * * *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  * * *
من بر اینم که سزاوار قدم های تو باشم که بیایی شاید
تو بر آنی که قدم هات به کوی من بیچاره نیفتد به غلط


***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

به هم رسیدن
به هم نرسیدن
یا
هر چه که شد
بیا بیاندازیم گردن کهکشان و
سرنوشت و
خدا
تا کمتر گریه مان بگیرد
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
 من سر ریز سکوت توام که

 نه حرفی برای زدن داری

نه دلی برای عاشق شدن

تفسیر سکوتت کار راحتی نیست

من شکست خورده ی تفسیر سکوت توام
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

هیچ صبحانه ای طعم لبخند نخواهد داد،
از فردا،
حالا که ساز "می روم می روم" می زنی!
و خورشید
بی عسل نگاهت
هر صبح
از طلوعش پشیمان خواهد شد
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
کوه با نخستین سنگ ها آغاز می شود و انسان با نخستین درد
ومن با نخستین نگاه تو ، آغاز شدم . .
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


درحق دلم چه کار خوبی کردم / باماه و ستاره پایکوبی کردم

با بوسه تمام دوستت دارم را / بر روی لب تو خالکوبی کردم . . .
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

اس ام اس عاشقانه،اس ام اس خرداد ماه۸۹،اس ام اس جدید

گاه کوچکم میبینی و گاه بزرگ ، نه کوچکم و نه بزرگ .

خودت هستی که دور می شوی و نزدیک . . .
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

اگه مهربونی یکی از درسهای مدرسه یا دانشگاه بود

تو شاگرد اول دنیا بودی . . .


***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

حالا که آمده ای ، چترت را ببند

در ایوان این خانه جز مهربانی نمی بارد . . .
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

توگل یاسی یک دنیا احسا سی اگه طلا نباشی یقین دارم الماسی !

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


روزگارم گله مندی شده است / من بگریم تو بخندی شده است

آشنایان ز ما یاد نکنند / شاید احوالپرسی هم سهمیه بندی شده است . . .

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
یا رب بر خلق تکیه گاهم نکنی / محتاج گدا و پادشاهم نکنی

موی سیه ام سپید کردی به کرم / با موی سپید روسیاهم نکنی . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
همه در حسرت یک پروازند، من به پرواز نمی اندیشم

به تومی اندیشم! تو که زیبا تر از اندیشه یکپروازی . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
دل من روی زمینه دل تو تو آسمونه / انقدر دوست دارم من که فقط خدا می دونه

بیا یه عهدی ببندیم ببینیم کدوم یک از ما / تا ته جاده ی دنیا بر سر عهدش می مونه . . .


 ***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
اگر بتوانی دیگری را همانطور که هست ؛ بپذیری و هنوز عاشقش باشی

عشق تو واقعی است . . .
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

اونکه میگفت جونش به جونت بسته است / حالا داره به گریه هات میخنده

اونکه میگفت بدون تو میمیره / دروغ میگه دلش جنس کویره

دروغ میگه تو گوش نده به حرفاش / نگو میخوای هنوز بمونی باهاش

خیال نکن بدون اون میمیری / بذار بره ، نباشه جون میگیری . . .
 
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

این روزها ، آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست ، آنقدر

که رخت های دلتنگیم را ، فرصتی برای ،خشک شدن نیست . . .
 
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

ای بهار زندگیم ، ای امید بودنم / غنچه ی لبهای تو ، گرمی شکفتنم

قامت رعنای تو ، قبله گاه دیدنم / آن نوای گرم تو ، بهترین شنیدنم

کنج آغوش دلت ، جاده ی رسیدنم . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

تب و تابی داره با تو بودن ای حبیب / قلب خود را قربانی نمودن ای طبیب

در رهت جانی را ستودن ای شکیب / عاشق را معشوق بودن ای رقیب  . . .
 
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

اونکه نخواست پیشم باشه  خودش باید صبرم بده

خدا گرفتی عشقمو  خودت جوابمو بده . . .
 
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

وقتی فهمید میخوامش ، خندید و رفت / التماس رو تو چشام دید و رفت

با تمام خوبیهام اون بی وفا / رنگ غم تو چشام پاشید و رفت  . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

پشت نگاهم نگاهی است که از فراسوی زمان و مکان تو را انتظار می کشد

تمامی من خواهشی است که لحظه به لحظه تنها تو را فریاد می زند . . .


  ***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
 
من از این فاصله ها دلگیرم / بی تو اینجا چه غریبانه شبی می میرم

ساعت گریه و غم هیچ نمی خوابد و من / در الفبای زمان خسته ی این تقدیرم . . .
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط غمکین عاشق در تاریخ 1391/08/11 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

besyar zibaشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
صفحه ی اول

https://rozup.ir/up/ghamava/Pictures/digar/berozz.gif

درباره ما
بلاگ عاشقانه غم اوا مرجع همه ی اهنگ ها ی غمگین و هرانچه شما انتظار دارید،دل نوشته وداستان های عاشقانه و غمگین،عکس ها و تصاویر بدون لوگو و زیبا و بروز و عاشقانه،اس ام اس و پیامک های طنز ،اس ام اس های عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 582
  • کل نظرات : 316
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 3351
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 229
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,175
  • بازدید ماه : 1,175
  • بازدید سال : 72,316
  • بازدید کلی : 2,431,810