loading...
آهنگ های غمگین
GhamAva بازدید : 412 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (2)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط داوید ویا در تاریخ 1394/04/11 و 6:32 دقیقه ارسال شده است

اخ که چقدر دل تنگ شدم که اهنگ حمید عسکری رو گذاشتین اخه یادمه بهترین داداشم حمید افتادم که واقعا دوسش دارم دلم واسش تنگ شده درسته تنهاش گذاشتم ازم دوره ولی عاشقشم تنهاش گذاشتم واسه این که میدونم بدونه من راحت تره امیدوارم هر جا باشی موفق باشی خخ دوست دارم داداش حمید عاشق تو داداشت داوید شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط داوید ویا در تاریخ 1394/04/11 و 6:19 دقیقه ارسال شده است

سلام دستتون درد نکنه اهنگ حمید عسکری رو گذاشتین بهترین اهنگه به نظر من


کد امنیتی رفرش
صفحه ی اول

https://rozup.ir/up/ghamava/Pictures/digar/berozz.gif

درباره ما
بلاگ عاشقانه غم اوا مرجع همه ی اهنگ ها ی غمگین و هرانچه شما انتظار دارید،دل نوشته وداستان های عاشقانه و غمگین،عکس ها و تصاویر بدون لوگو و زیبا و بروز و عاشقانه،اس ام اس و پیامک های طنز ،اس ام اس های عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 582
  • کل نظرات : 316
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3351
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 2,214
  • بازدید سال : 73,355
  • بازدید کلی : 2,432,849