loading...
آهنگ های غمگین
GhamAva بازدید : 298 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

قرار نبود اینجــــــا درد ودل کنم

قرار بود شاد باشم و بلند بخنــــدم

قراری نذاشتم واسه تنهایی واسه نت

قرار بود تو جمع باشم نه کز کنم  یه گوشـــــــه و دنبال غمگین ترین های هرچیزی  باشم

قرار نبود اینجا درد و دل کنم

پاسی از شبــــــــــ گذشته است و من بی رمغ ازین پیج  به  اون پیج  میروم و گیج تر از گیج صفحه ای نمیبینم و فقط دلخوشم به گذر زمــان.

دلم  تو گذشته هست و خودم تو حال.

اهل زندگی تو گذشته نیستم که هیچ برعکس اینده رو دوس دارم ولی خب همیشه که اینجـــــور نیست  .

گاهی شکستــــ گاهی سکوت گاهی ...وا میداره برگردی عقبـــــــ

یه عقب گرد کامل


بــازی از جایی شـــروع شد که نـــــــباید میشد

از جایی دل دادم که نــــباید میدادم.

وابسته شدم به  اشتباه

یه اشتباه بزرگـــــــــ

پایـــــان

چه داستان طولانی ای

ساعت نزدیکای 3 ونیم  نصفه شبه

خوابم نمیاد ولی حوصله نوشتنم ندارم

برای کی مینویسم اصلن



شاید یه روزی خودمو خالی کردم

شاید همشو نوشتم


https://rozup.ir/up/ghamava/pic/Love-575x300.jpg



برچسب ها دل نوشته , غمکده ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
صفحه ی اول

https://rozup.ir/up/ghamava/Pictures/digar/berozz.gif

درباره ما
بلاگ عاشقانه غم اوا مرجع همه ی اهنگ ها ی غمگین و هرانچه شما انتظار دارید،دل نوشته وداستان های عاشقانه و غمگین،عکس ها و تصاویر بدون لوگو و زیبا و بروز و عاشقانه،اس ام اس و پیامک های طنز ،اس ام اس های عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 582
  • کل نظرات : 316
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 3351
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 229
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,264
  • بازدید ماه : 1,264
  • بازدید سال : 72,405
  • بازدید کلی : 2,431,899