loading...
آهنگ های غمگین
GhamAva بازدید : 251 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
https://rozup.ir/up/hardambil/mehr_92/87682441919154622474.jpg


غریبه بودی واسه من،اماشدی عزیزمن تولحظه های بی کسی،تنهاتویی رفیق من



***ghamava****
کاش انقدرتنها نمیشدم که محتاج پیامک های همراه اول باشم هیچ کس تنهانیست(جزمن)



****ghamava****
میگویی هیچ راهی نیست؛ لعنت به همه راه هایی که عرضه ندارند تورا به من برسانند من حواس فاصله ها را پرت میکنم؛ تو فقط بیا



***ghamava**
عمیق ترین بوسه دنیابرای عزیزترین یاردنیاازدطرف عاشقترین کسی دنیا برای لطیف ترین لب دنیا



****ghamava***
همیشه میگفت زندگیمی. موقع رفتنش گفتم مگه زندگیت نبودم؟ گفت ادم واسه رسیدن به عشقش از زندگیشم میگذره.




***ghamava****
امشب آرام اشک میريزم به خاطر حماقتی که سالهاست پشيمانم ازآن
***ghamava****
من با تو فهمیدم تو زندگی یه چیزایی رو نباید بگی....وقتی زیاد گفتم دوست دارم ...واست تبدیل شدم به روزمرگی


***ghamava***
شهریور است خودم بهمن میکشم دلم تیر..!!!



*****ghamava*****
گویند خدا همیشه باماست! ای غم نکند خدا تو باشی...



***ghamava****
همه میگفتن چند وقت که بگذره، درست میشه. فراموشش میکنی.حالا سالهاست که ندیدمت،پس چرا این قلب لامصب من هنوزم خون گریه میکنه؟




***ghamava***
روزگاري شدي ک مردم تو دسته بنديه عاشقانه از شکست عشقي و بد بودن عشق حرف ميزنن... کسي ناچار ب انتخاب مسير عاشق شدن نيس عشق معنيه زندگيه،،ميتونه انگيزه باشه واسه ساختن زندگي لطفا تجربه ي غلطتونو انتقال نديد



***ghamava***
چه بیتابانه مبخواهمت...ای دوریت ازمون تلخ زنده به گوری..

https://rozup.ir/up/hardambil/Pictures/rozin2.jpg



****ghamava***
دوستم داشته باش! نه نه سوتفاهم نشه یعنی همش دشمن نداشته باش ، دوستم داشته باش



****ghamava***
اگر دیوانگی نیست پس چیست؟؟؟؟ وقتی در این دنیای به این بزرگی دلت فقط هوای یک نفر را میکند



****ghamava***
شلوار چهارسالگیت روبپوش !!ببین چقد تنگ شده برات؛اندازه همون دلم تنگ شده برات



****ghamava***
چه بگویم به تو ای رفته ز دست؟شدم ازمستی چشمان تومست!شده ام سنگ پرست!مرگ برانکس ک دلش را به دل سنگ توبست..
*****ghamava****
خیال نمیکردم تو یه روزی همه کسم بشی!با من بی کس وغریب یه روزی
 هم قسم بشی؛اصلا نمیومد بت ک عشقو بشناسی؛اما دیدم ک مث تو عاشق نمیشه هیچکسی!



*****ghamava****
کاش میشد دارو باشی نه زخم کاری!نه نمک!واسه خودت ادمی باشی نه ادمک




*****ghamava****
ﺳﻼﻣﺘﯽ اوﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺣﺎﻟﻤﻮﻧﻮ ﻧﻤﯽ ﭘﺮﺳﻪ ﭼﻮن ﻣﯿﺪوﻧﻪ ﺣﺎل و روز ﻣﺎ ﮐﻪ ﭘﺮﺳﯿﺪن ﻧﺪارﻩ


https://rozup.ir/up/hardambil/Pictures/rozin2.jpg


*****ghamava*****
دستهایم نمیرسندتا ستاره ی آرزو های محال را برایت بچینم، آنچه ازچیدن ستاره برایم مهمتر است رویای ناب آرامش توست
آنرابرایت میخواهم



****ghamava*****
اینجا احساس فروشی شده عشق اجاره ای شده وتنهایی هم برای ما ادم شده...اونجا چطور؟؟



****ghamava****
دل را بدنام نکنیم...انچه بعضیا درسینه دارند کاروانسراست نه دل!



****ghamava****
ارزوم هس اگه قراره یک دقیقه دیگر بمیرم دراغوش گرم تو بمیرم


****ghamava****
روزگار...بروم تا درمیخانه کمی مست کنم؛جرعه بالا بزنم انچه نبایست کنم؛انقدرمست ک اندوه جهانم برود؛استکان روی لبم باشدوجانم برود؛برود هرکه دلش خواست شکایت بکند...شهرباید به من الکلی عادت بکند!



****ghamava****
فراموش کردنت برام مث اب خوردنه...همون ابایی ک میپرن توگلو خفت میکنه!همون ابایی ک باید ساعتها سرفه کنی همون ابایی ک بی اختیار اشکاتو از شدت درد جاری میکنه!

https://rozup.ir/up/hardambil/Pictures/rozin2.jpg



****ghamava***
بعضی ا ادما چینی ان؛دس خودشون نی!!جنسشون خرابه..



*****ghamava****
تیغو میزنم به رگ دلم عشق تو بمیره؛همه خوبیامم بی چشم رو چشمتو بگیره؛باهات همه جوره بودم تو روزای بدت؛گفتی امثال من زیاده دور وبرت؛گفتی بدون تو خوشم؛برو توخوشی گمشو؛تقویم خاطراتمم باتو الکی پرشد؛بعد تو فک نکن عقده میکنم؛اینا ظاهره کاره اگه از عقده میخونم!



****ghamava****
آتشی افسرده بودم بی تو حاکستر شدم عابری تنها بودم بی تو تنها تر شدم



****ghamava*****
چه صبحی میشه اون صبحی که با صدای گوشی از خواب بیدار میشی ولی صدات در نمیاد...ولی از پشت خط یه صدای مهربون بگه:تنبل کوچولوی من پاشو میخوام روزمو با شنیدن صدات شروع کنم



****ghamava*****
ساحل اگر بخواهد به راه بیفتد سنگ راهم می شکند



****ghamava***
لعنت به همه خیابانهای این شهر. . . که فروختن مواودرآن آزاد است. . . اما گرفتن دست کسی که دوستش داری جرم است.



***ghamava***
داستان زندگی من قصه ایست که متن آن وجودتوست وپایانش نبود توست

https://rozup.ir/up/hardambil/Pictures/rozin2.jpg




****ghamava***
دل آدمی یک ظرف خالی است.برای آنکه ازآن محبت بگییرید.بایدقبلابدان داده باشید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
صفحه ی اول

https://rozup.ir/up/ghamava/Pictures/digar/berozz.gif

درباره ما
بلاگ عاشقانه غم اوا مرجع همه ی اهنگ ها ی غمگین و هرانچه شما انتظار دارید،دل نوشته وداستان های عاشقانه و غمگین،عکس ها و تصاویر بدون لوگو و زیبا و بروز و عاشقانه،اس ام اس و پیامک های طنز ،اس ام اس های عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 582
  • کل نظرات : 316
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3351
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 229
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,304
  • بازدید ماه : 1,304
  • بازدید سال : 72,445
  • بازدید کلی : 2,431,939